Κερατσίνι:Καταγγελίες για συγκάλυψη του κρούσματος με τον μαθητή -Δεν λαμβάνεται κανένα μέτρο (vid)
Για το πως έγινε η διαχείριση του κρούσματος με τον κορωνοϊό στο 4ο Γυμνάσιο στο Κερατσίνι μίλησε ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Πειραια, Ηλίας Πατίδης.
Όπως ανέφερε στους εκπροσώπους των ΜΜΕ, «έχουμε ενημέρωση και από πάρα πολλές πλευρές, πως στο σχολείο υπήρξε κρούσμα επιβεβαιωμένο, που ανακοινώθηκε τη Δευτέρα το μεσημέρι».
Για να συνεχίσει: «Παρά το γεγονός ότι υπήρξε κρούσμα, φαίνεται ότι οι οδηγίες που δόθηκαν, ήταν να μην γίνει τίποτα, να μην ενημερωθούν καν οι γονείς, ούτε της ίδιας τάξης με το παιδί αυτό. Το σχολείο δουλεύει κανονικά, λείπει μόνο το παιδί από την Τρίτη, που ενημέρωσε ότι υπάρχει κρούσμα».
Ο κ. Πατίδης σημείωσε: «Θέλουμε να καταγγείλουμε ότι τα ιατρικά πρωτόκολλα έχουν γίνει λάστιχο, δεν έχει ληφθεί κανένα ουσιαστικό μέτρο, οι οδηγίες που δίνονται, είναι να συνεχίσουν σαν να μην τρέχει τίποτα και μάλιστα ακούστηκε ότι δεν πρέπει να το αναφέρουν κιόλας. Δηλαδή, να συναινέσουν σε μια απαράδεκτη συγκάλυψη.
Εμείς θέλουμε να παραμείνουν τα σχολεία ανοικτά, αλλά θέλουμε να παίρνονται μέτρα. Και όταν υπάρχει κρούσμα, θέλουμε να γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες: ιχνηλάτηση, να κλείσει το τμήμα και να γίνουν μαζικά τεστ σε γονείς και εκπαιδευτικούς. Ακόμη και εκπαιδευτικός που μπήκε για δύο ώρες τη Δευτέρα σε αίθουσα που υπήρχε κρούσμα, σήμερα είναι κανονικά στη δουλειά της και δεν ορίζεται ως στενή επαφή».
Στη συνέχεια είπε πως «αύριο οι καθηγητές του σχολείου αντιδρούν και 08:00 – 11:00 προχωρούν σε στάση εργασίας για να διαμαρτυρηθούν για την απαράδεκτη κατάσταση».
Και αυτό γιατί, «είναι το τρίτο κρούσμα στον Πειραιά, δύο σε εκπαιδευτικούς και ένα σε μαθητή, που η τακτική που ακολουθούν το υπουργείο Παιδείας, το υπουργείο Υγείας και η κυβέρνηση, είναι να μην λαμβάνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο».
Σχετικά με το εάν αρχικά το τεστ του μαθητή βγήκε αρνητικό και μετά θετικό, σχολίασε: «Ακούγονται διάφορα. Δεν θα ήθελα να πάρω θέση σε αυτά. Θα ήθελα να πω το εξής: ότι φαίνεται από όλες τις πλευρές πως υπάρχει κρούσμα. Το παιδί δεν πάει στο σχολείο, όπως και τα αδέλφια του. Και το θέμα είναι ότι δεν λαμβάνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο