Τέμπη: Πόσα εισιτήρια κόπηκαν για το πρώτο δρομολόγιο του τρένου Αθήνα-Θεσσαλονίκη μετά την τραγωδία – Κόντρα Γεραπετρίτη με Παππά
Ένας από τους λίγους επιβάτες του πρώτου δρομολογίου Αθήνα -Θεσσαλονίκη μετά την τραγωδία στα Τέμπη θα πρέπει να ήταν ο Γιώργος Γεραπετρίτης μαζί με τα υψηλόβαθμα στελέχη του ΟΣΕ και της Hellenic Train.
Σχεδόν 40 μέρες μετά την τραγωδία των Τεμπών, η εμπιστοσύνη των πολιτών στον Σιδηρόδρομο δεν έχει αποκατασταθεί.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ έγιναν κρατήσεις για 52 εισιτήρια από τα 320 διαθέσιμα.
Γεραπετρίτης: Στόχος να έχουμε ένα απολύτως ασφαλές δίκτυο
Σήμερα το πρωί, λίγο πριν την επιβίβασή του στο πρώτο βαγόνι ο κ. Γεραπετρίτης προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση από τον σταθμό Λαρίσης:
«Σήμερα έχουμε την επανεκκίνηση της επιβατικής αμαξοστοιχίας για τη βόρεια Ελλάδα για Θεσσαλονίκη και Καλαμπάκα. Με μια μικρή χρονική υστέρηση, αφού είχε προγραμματιστεί για προχθες σήμερα επανεκκινούν οι αμαξοστοιχίες. Είμαστε μέσα στο πρόγραμμά μας σε ότι αφορά το σύνολο των αμαξοστοιχιών, επιβατικών και εμπορευματικών.
Απομένει μετά την σημερινή επανεκκίνηση ο προαστιακός σιδηρόδρομος για το Κιάτο που θα εκκινήσει προς το τέλος της επόμενης εβδομάδας όταν θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα τα οποία γίνονται κυρίως για την ανάδειξη του φωτισμού μέσα σε σήραγγες προς την διαδρομή για Κιάτο.
Θα ήθελα από το βήμα αυτό να ευχαριστήσω θερμά τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ, στην ΟΡΣΟΣΕ και στην Hellenic Train οι οποίοι υπερέβαλαν εαυτούς ώστε να μπορέσουμε σε μια εξαιρετικά δύσκολη συνθήκη να αναβαθμίσουμε το επίπεδο ασφαλείας έτσι ώστε οι επιβάτες να αισθανθούν εμπιστοσύνη και να μπορέσουμε έως ότου ολοκληρωθούν τα προβλεπόμενα έργα να έχουμε ένα επίπεδο ασφαλείας που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πολιτών και των επιβατών.
Ήθελα να επισημάνω ότι η πολιτεία μετά από το τραγικό δυστύχημα που είχαμε ανέδειξε τρια σημαντικά ζητήματα τα οποία οφείλουμε όλοι να αποδεχθούμε και να πολεμήσουμε. Το πρώτο είναι να ριχθεί άπλετο φως στο ζήτημα του δυστυχήματος έτσι ώστε να αναδειχθούν οι ευθύνες όπου αυτές υπάρχουν.
Η έρευνα προχωρά με ταχείς ρυθμούς και θα έχουμε σύντομα τα αποτελέσματά της. Το δεύτερο είναι να υπάρξει επανεκκίνηση με ασφάλεια για την εμπέδωση της εμπιστοσύνης του κοινού και πράγματι σύμφωνα με τον προγραμματισμό μας, στις 22 Μαρτίου εκκίνησαν οι πρώτες περιφερειακές αμαξοστοιχίες, καθώς και ο προαστιακός σιδηρόδρομος για το αεροδρόμιο και την Χαλκίδα, είχαμε την επανεκκίνηση της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας για Θεσσαλονίκη και επιπλέον σήμερα έχουμε τις επιβατικές αμαξοστοιχίες που κατευθύνονται προς Θεσσαλονίκη και Καλαμπάκα. Ελπίζω στο τέλος της επόμενης εβδομάδας να έχουμε και τον προαστιακό του Κιάτου. Τρίτο ζήτημά μας είναι η ανάταξη του επιπέδου ασφάλειας των σιδηροδρόμων σε ένα πιο μόνιμο επίπεδο. Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι γίνεται μια τεράστια προσπάθεια εκ μέρους του υπουργείου και της Πολιτείας έτσι ώστε όλες οι συμβάσεις οι οποίες αναφέρονται στην σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση, καθολικά στον κύριο άξονα να ολοκληρωθούν έγκαιρα και στο τέλος Σεπτεμβρίου να έχουμε ένα απολύτως ασφαλές δίκτυο, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα».
O υπουργός Επικρατείας ανακοίνωσε, παράλληλα, ότι «το μεσημέρι θα πάω στη Γαλλία όπου θα έχουμε συνεργασία, με πρωτοβουλία του πρωθυπουργού, με τους γαλλικούς σιδηροδρόμους και το γαλλικό υπουργείο μεταφορών».
Παππάς: Επικοινωνιακό σόου
«Επικοινωνιακό σόου που προσβάλλει τους πολίτες» χαρακτήρισε ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Νίκος Παππάς, το πρώτο δρομολόγιο της Ηellenic όπου στο τιμόνι του βρέθηκε ο υπουργός Επικρατείας και αρμόδιος για θέματα Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης.
Όπως καυστικά σχολιάζει ο αρμόδιος τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ «ένα μήνα μετά την τραγωδία στα Τέμπη, η επανεκκίνηση των δρομολογίων των τρένων δεν συμβαδίζει με τις εξαγγελίες».
«Ο κ. Γεραπετρίτης επιβιβάστηκε σε τρένο που πάει μέχρι την Καλαμπάκα, αλλά αποβιβάστηκε ακριβώς έξω από την Αθήνα» σημειώνει ο Νίκος Παππάς.
«Δρομολόγια που εξαγγέλθηκαν, όπως του προαστιακού από Θεσσαλονίκη για Λάρισα αλλά και αυτά από Αθήνα για Κιάτο, δεν πραγματοποιούνται» επισημαίνει ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών .
«Σταθμοί παραμένουν κλειστοί διότι δεν επαρκούν σταθμάρχες και κλειδούχοι. Τι κάνει, λοιπόν, η κυβέρνηση Μητσοτάκη; Ένα επικοινωνιακό σόου που προσβάλλει τους πολίτες. Και ενώ έχει αφήσει τον σιδηρόδρομο σε εγκατάλειψη, συνεχίζει την προσπάθεια συγκάλυψης» υπογραμμίζει καταληκτικά στην ανακοίνωσή του ο Νίκος Παππάς.