Μπλακ άουτ: “Συγγνώμη για την αναστάτωση”, ζήτησε η Crowdstrike
«Συγγνώμη για την αναστάτωση» που προκλήθηκε από την ενημέρωση λογισμικού, ζήτησε ο επικεφαλής της εταιρείας κυβερνοασφάλειας Crowdstrike σε συνέντευξή του στο αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο NBC News.
«Λυπούμαστε βαθύτατα για τον αντίκτυπο που έχουμε προκαλέσει στους πελάτες, στους ταξιδιώτες, σε οποιονδήποτε επηρεάζεται από αυτό, συμπεριλαμβανομένων των εταιρειών μας», δήλωσε ο George Kurtz.
CrowdStrike: Ποιος είναι ο πάροχος κυβερνοασφάλειας που βύθισε σε χάος τον πλανήτη
Μία αποτυχημένη αναβάθμιση του λογισμικού της εταιρείας κυβερνοπροστασίας Crowdstrike είναι ο λόγος για τον οποίο έχουν δημιουργηθεί εκτεταμένο μπλακάουτ εκατομμυρίων υπολογιστών προκαλώντας τεράστια προβλήματα στην ομαλή λειτουργία αεροδρομίων, τραπεζών και νοσοκομείων σε όλο τον κόσμο, καθώς και πολλών μεγάλων επιχειρήσεων.
Το παραδέχτηκε και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Τζορτζ Κουρτζ σε μήνυμά του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η Crowdstrike επιβεβαιώνει πως δεν πρόκειται για αποτέλεσμα πειρατείας ή κάποιας κακόβουλης ενέργειας, αλλά οφείλεται σε ελάττωμα που εντοπίστηκε σε μια ενημέρωση περιεχομένου των υπολογιστών των Windows.
Οπως αναφέρει και η σχετική ανακοίνωση του πολυεθνικού γίγαντα κυβερνοασφάλειας, η κατάρρευση του συστήματος που επηρέασε δραματικά επιχειρήσεις, μεταφορές και μέσα ενημέρωσης παγκοσμίως και οι τεχνικοί ήδη βρίσκονται σε διαδικασία αποκατάσταση του προβλήματος.
Η ανακοίνωση επίσης ξεκαθαρίζει ότι οι κεντρικοί υπολογιστές Mac και Linux δεν επηρεάζονται από αυτό το σφάλμα ενημέρωσης.