Πώς οι Coldplay εκτόξευσαν την ζήτηση για Airbnb στην Αθήνα – “Ταβάνι” η πληρότητα
Στο αστρονομικό για την εποχή 81,5% έφτασε η πληρότητα στα καταλύματα τύπου Airbnb στην Αθήνα κατά τη διάρκεια των ημερών που οι Coldplay εμφανίστηκαν ζωντανά στο ΟΑΚΑ. Με βάση τα στοιχεία της Beyond Pricing, το εργαλείο τιμολόγησης για καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης, η πληρότητα των καταλυμάτων τύπου Airbnb στην Αθήνα στις 9 Ιουνίου, έφτασε στα πρωτόγνωρα επίπεδα του 81,5%, ενώ πέρυσι την ίδια ημέρα ήταν στο 64%.
Οι δυο συναυλίες των Coldplay που πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα αύξησαν κατακόρυφα τη ζήτηση για καταλύματα τύπου Airbnb, οδηγώντας και σε άνοδο των τιμών τους. Ο λεγόμενος «τουρισμός πάθους», που αφορά ταξίδια για την παρακολούθηση συναυλιών, αθλητικών και πολιτιστικών διοργανώσεων, δημιουργεί αυξημένα έσοδα στους προορισμούς.
Με τη ζήτηση να είναι τόσο αυξημένη, είναι λογικό ότι αυξήθηκαν και οι τιμές. Έτσι από τα 100 ευρώ που ήταν πέρυσι η μέση τιμή διανυκτέρευσης (ADR), αυτές τις ημέρες έφτασε στα 144 ευρώ.
Με αυτή την αύξηση στις πληρότητες και την άνοδο της τιμής, τα έσοδα ανά διανυκτέρευση (RevPAN) για τους οικοδεσπότες σχεδόν διπλασιάστηκαν σε σύγκριση με πέρυσι. Από λίγο περισσότερο από 69 ευρώ πέρυσι, εκτοξεύτηκαν σε πάνω από 133 ευρώ φέτος για τις ημέρες των δύο συναυλιών.
Είναι προφανές ότι η διπλή συναυλία των Coldplay αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία για τους οικοδεσπότες και τους διαχειριστές Airbnb να επωφεληθούν από την αυξημένη ζήτηση και να ενισχύσουν τα περιθώρια κέρδους τους θέτοντας υψηλότερες τιμές για τις καταχωρήσεις τους. Και καθώς φαίνεται, πολλοί ταξιδιώτες ήταν πρόθυμοι να επενδύσουν περισσότερα για να εξασφαλίσουν τη σωστή τοποθεσία και να απολαύσουν μια ξεχωριστή εμπειρία στην πόλη. Να σημειωθεί ότι από τα 122.000 εισιτήρια, τα 40.000 αγοράστηκαν από ξένους επισκέπτες της χώρας.