Το κατάστημα ΔΕΗ στην Πάτρα στη νέα εποχή εξυπηρέτησης
Ανανεωμένο και με νέα φιλοσοφία εξυπηρέτησηςάνοιξε ξανά τις πόρτες του για επισκέπτες και πελάτες, το κατάστημα ΔΕΗ στην Ακτή Δυμαίων 15, στην Πάτρα.
Με μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένεςυπηρεσίες ενέργειας, γρήγορηεξυπηρέτηση και διευρυμένο ωράριο, το νέο κατάστημα σχεδιάστηκεέχοντας τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του, στο επίκεντρομε στόχο να παρέχει μία μοναδική εμπειρία στη νέα, ψηφιακή εποχή.
Συνολικά, τα νέα, πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία της ΔΕΗ έχουν ξεπεράσειτα 20 με τον μετασχηματισμό του δικτύου να προχωρά δυναμικά, σε όλη την Ελλάδα. Ο αρχιτεκτονικός και λειτουργικός σχεδιασμός των νέων καταστημάτων γίνεται σύμφωνα με τις πιο σύγχρονεςτάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και εντυπωσιακό φωτισμό.
Τα ανασχεδιασμένα καταστήματαΔΕΗλειτουργούνκαθημερινά από τις 07:30 έως τις 20:00, καθώς και όλο το 24ωρο για πληρωμές λογαριασμών μέσω του myΔΕΗ 24/7. Επιπλέον,κάποιααπό τα νέα καταστήματα, μεταξύ των οποίων και της Πάτρας, είναι ανοιχτά για το κοινό και Σάββατο από τις 08:30 έως τις 15:00. Με τον καινούργιο σχεδιασμό, οι επισκέπτεςαπολαμβάνουν πλέονεξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες:
• Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης,
• Τη ζώνη εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,
• Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν λογαριασμούς, να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.
Νέες υπηρεσίες και προϊόντα
Οι επισκέπτες των νέωνκαταστημάτων μπορούν να βρουν όλα τα νέα προϊόνταενέργειας που παρέχει η ΔΕΗ,επί παραδείγματι το ΔΕΗmyHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο προϊόνπου δίνει τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης. Ακόμη, μπορούν να συναντήσουν τον myEnergy Coach, για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας και να ενημερωθούν για νέα εργαλεία, όπως το e-SelfMetering, με το οποίο αποκτούν τον έλεγχο του λογαριασμού τους καταχωρίζοντας οι ίδιοι την πραγματική κατανάλωσή τους.
Οι επαγγελματίες μπορούν να βρουν το νέο σταθερό προϊόν ΔΕΗ myBusinessEnter για επιχειρήσεις που παρουσίασε η ΔΕΗ πριν λίγες ημέρες,με σταθερές χρεώσεις προμήθειας καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης δωδεκάμηνης διάρκειας, με ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση,χωρίς μηχανισμό διακύμανσης.Παράλληλα,όλοι οι επαγγελματίες απολαμβάνουν ολοκληρωμένηεξυπηρέτηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου που λειτουργεί αποκλειστικά για επιχειρήσεις, με εξειδικευμένουςεκπροσώπους, ενώ ειδικά για το νέο σταθερό προϊόν ΔΕΗ myBusiness Enter παρέχεται δυνατότητα επικοινωνίας και μέσω VideoCall ή LiveChat, στον χρόνο που εξυπηρετεί κάθε πελάτη.
Επιπλέον,οικιακοί και εταιρικοί πελάτεςμπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειαςή το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στον χώρο.
Οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούνκαι για όλες τις ενεργειακέςλύσειςΔΕΗσχετικά με φωτοβολταϊκάσυστήματακαι αντλίεςθερμότητας, ενώ στον ειδικό χώρο τεχνολογίαςβρίσκουν έξυπνες συσκευές και λύσεις smart living για να αυτοματοποιήσουν και να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα ζωής τους.
Τέλος, η ΔΕΗ από τις 15 Απριλίουθα προσφέρει 50% έκπτωση σε επιλεγμένα προϊόντα smart living, αποκλειστικά για τους πελάτες που θα πραγματοποιήσουν την αγορά στο κατάστημα της Πάτραςκαι μέχρι εξάντλησης των αποθεμάτων.