Απίστευτη καταγγελία για Aegean: Έχασε γάτα επιβάτη και προσέφερε 100€ ως αποζημίωση

 Απίστευτη καταγγελία για Aegean: Έχασε γάτα επιβάτη και προσέφερε 100€ ως αποζημίωση

Καταγγελία για υπόθεση εξαφάνισης ζώου κατά τη διάρκεια πτήσεις έρχεται στο φως της δημοσιότητας. Συγκεκριμένα, ζευγάρι κατήγγειλε την εξαφάνιση της αγαπημένης του γάτας στις 8 Μαρτίου κατά τη διάρκεια ταξιδιού από τα Χανιά προς το Μόναχο. Όταν η πτήση έφτασε στην Αθήνα το ζευγάρι αντιλήφθηκε πως η αγαπημένη τους Ρόντρι, η οποία είναι τυφλή, χάθηκε. Ωστόσο, η αεροπορική εταιρεία Aegean δεν μπορούσε να διευκρινίσει αν η γάτα χάθηκε εντός του αεροπλάνου ή αν χάθηκε στο αεροδρόμιο των Χανίων κατά τη διάρκεια της επιβίβασης ενώ εντύπωση προκαλεί πως η αεροπορική εταιρεία “προσφέρθηκε” να αποζημιώσει το ζευγάρι με το χρηματικό ποσό των 100€, σαν να χάθηκε μια βαλίτσα ή γενικά ένα… αντικείμενο.

Τι καταγγέλλει το ζευγάρι για τη γάτα τους

Στην πρώτη αναφορά που έκανε η κ. Mary Gomes στους ανθρώπους της Aegean, απάντησαν πως το κλουβί είχε σπάσει κατά τη μεταφορά του ζώου, καθώς ήταν άθικτο όταν εκείνη έφτασε στο αεροδρόμιο των Χανίων με το σύζυγό της για να ταξιδέψουν μαζί με ακόμα δυο γάτες τους.

Σύμφωνα με το ζευγάρι, απαθής ήταν και η στάση που τηρούσαν οι υπάλληλοι της εταιρείας, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν στις συνεχείς εκκλήσεις για βοήθεια.

Οι καταγγέλλοντες υποστηρίζουν ότι με την πίεση που άσκησαν οι ίδιοι, αλλά και τα φιλοζωικά σωματεία, η εταιρεία αποφάσισε να δώσει  αποζημίωση της τάξεως των 100 ευρώ, αλλά όχι να κάνουν έρευνες για την αναζήτηση της εξαφανισμένης τυφλής γάτας. 

Η ανάρτηση της Mary Gomes για την εξαφάνιση της γάτας της:

Η ανάρτηση της Mary Gomes με την επικοινωνία που είχε με την αεροπορική εταιρεία:

Τι απαντά η Aegean

Πηγές από την Aegean, σχολιάζουν σχετικά με την υπόθεση πως από την πρώτη στιγμή είναι σε επικοινωνία με τους κηδεμόνες του ζώου και υπογραμμίζουν πως τα γατάκια φορτώθηκαν κανονικά, αλλά το ένα κλουβάκι έσπασε και το ζώο βγήκε από μέσα με αποτέλεσμα να μην υπάρχει εικόνα για το πού ακριβώς βγήκε.

Η αεροπορική εταιρεία επισημαίνει πως και τα δυο αεροδρόμια ενημερώθηκαν, ενώ συνεχίζεται η έρευνα σε Αθήνα και στα Χανιά. Παράλληλα η Aegean διαψεύδει την κηδεμόνα της γάτας, την αναφορά περί αποζημίωσης των 100 ευρώ υποστηρίζοντας πως δεν υπήρξε ποτέ τέτοιου είδους πρόταση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για μία γάτα που είχε σώσει από τον δρόμο η κόρη της Mary Gomes και επίσης, η γάτα έχει προβλήματα στην όραση. Η Λήδα Σηφοδασκαλάκη, η οποία σύμφωνα με το zoosos.gr είναι μέλος της φιλοζωικής οργάνωσης “Save Animals Chania” έγραψε μεταξύ άλλων:

«Η Μαίρυ πετούσε χθες 08.03.2024 με την πτήση Α3331 από Χανιά προς Μόναχο με 3 μποξ που είχαν 3 γατάκια μέσα. Στην Αθήνα ενημέρωσαν την Μαίρυ ότι το ένα μποξ έφτασε σπασμένο χωρίς το γατάκι μέσα!!!! Το γατάκι χάθηκε το πιο πιθανό μέσα στο αεροπλάνο, καθώς η Μαίρυ έχει έγγραφο από την Aegean ότι τα 3 μποξ φορτώθηκαν κανονικά στην  πτήση από Χανιά για Αθήνα.

Οι υπάλληλοι της Aegean φέρθηκαν υποτιμητικά και δεν βοήθησαν καθόλου την Μαίρυ στο αεροδρόμιο της Αθήνας, ενώ φόρτωσαν τα άλλα 2 κλουβιά στην πτήση ανταπόκρισης και η Μαίρυ έπρεπε να φύγει για Μόναχο. Ο σύζυγος της Μαίρυ πήγε στο αεροδρόμιο και ζήτησε να μπει να ψάξει μήπως και βρεί το γατάκι καθώς τον γνωρίζει και γνωρίζει την μυρωδιά του, αλλά δεν τον άφησαν!!! Η υπόθεση θα πάει άμεσα αστυνομία και εισαγγελέα!!! Aegean Airlines κατεβάστε σήμερα στο Αεροδρόμιο «Δασκαλογιαννης Χανια» το αεροπλάνο της πτήσης Α3331 να μπουν ειδικοί άνθρωποι για ζώα να το ψάξουν!!!».

Σχετικά Άρθρα