“Έτσι θα αποσυμφορηθεί ο Κηφισός” – Τι λέει συγκοινωνιολόγος

 “Έτσι θα αποσυμφορηθεί ο Κηφισός” – Τι λέει συγκοινωνιολόγος

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Ο συγκοινωνιολόγος, Κωνσταντίνος Κεπαπτσόγλου, μίλησε για την κίνηση στον Κηφισό και στους δρόμους της Αττικής και για το πώς μπορεί να περιοριστεί ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν καθημερινά χιλιάδες οδηγοί.

Τον τρόπο με τον οποίο θα αποσυμφορηθεί ο Κηφισός και θα περιοριστεί η κίνηση που ταλαιπωρεί καθημερινά χιλιάδες οδηγούς, ανέλυσε ο συγκοινωνιολόγος Κωνσταντίνος Κεπαπτσόγλου μιλώντας σήμερα στην ΕΡΤ.

Σχολιάζοντας τα νέα μέτρα που ανακοίνωσε τη Δευτέρα ο υπουργός Γιάννης Οικονόμου, τόνισε ότι «Σίγουρα θα βοηθήσουν οι μοτοσικλέτες της Τροχαίας και οι γερανοί που θα παίρνουν τα αυτοκίνητα που έχουν τρακάρει στον Κηφισό, καθώς όσο πιο γρήγορα παρέμβει κάποιος ενημερώνοντας για το περιστατικό και προσπαθήσει να το ξεκαθαρίσει, ακόμη και να διαχειριστεί την κυκλοφορία γύρω του, τόσο πιο γρήγορα θα ξεμπλοκάρει η κυκλοφορία».

Σχολιάζοντας τον χρόνο που ξοδεύουν μέσα στο αυτοκίνητο κολλημένοι στην κίνηση οι οδηγοί που χρησιμοποιούν τον Κηφισό, εξήγησε ότι «εγώ εκτιμώ ότι είναι τουλάχιστον το διπλάσιο απ’ ό,τι θα έκανε υπό κανονικές συνθήκες. Δηλαδή θεωρώ ότι περνάμε μία -μπορεί και μιάμιση- ώρα την ημέρα στο αυτοκίνητο, όμως και αυτό το αντιλαμβανόμαστε ως πολύ περισσότερο χρόνο.

Διότι η καθυστέρηση προφανώς δημιουργεί κι άλλες επιπτώσεις -ψυχολογικές- σε εμάς. Ο χρόνος που δαπανούμε είναι πάρα πάρα πολύ μεγάλος. Είναι τουλάχιστον μία ώρα περισσότερο απ’ ό,τι θα κάναμε αν δεν είχαμε κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Έχουμε υπολογίσει ότι, σε σχέση με τη βραδινή ώρα, που στο ποτάμι χρειάζεσαι περίπου 25 λεπτά για να πας Πειραιά-Κηφισιά, χρειάζεσαι γύρω στο τριπλάσιο αυτή τη στιγμή για να “κατέβεις” σε ώρες αιχμής. Οπότε μπορεί και πολύ περισσότερo από την ώρα, ενδεχομένως “ξοδεύουμε” μία ώρα πάνω και μία ώρα κάτω. Μπορεί και δύο ώρες».

Ο κ. Κεπαπτσόγλου μίλησε και για τις 750 κάμερες που θα τοποθετ;ήσουν στην Αττική για την παρακολούθηση των τροχαίων παραβάσεων όσο και πιθανών εγκληματικών ενεργειών.

«Είναι λογικό ότι δεν μπορεί να έχουμε έναν τροχονόμο σε κάθε γωνία. Οι παραβάσεις συμβαίνουν όταν συμβαίνουν, και ο καλύτερος, οικονομικότερος και αποδοτικότερος τρόπος να τις καταγράφουν μέσα από κάμερες, όπως συμβαίνει και στον υπόλοιπο κόσμο, δεν είναι κάτι καινούργιο. Δεν έχουμε άπειρους πόρους ώστε να έχουμε το προσωπικό της Τροχαίας παντού. Συνεπώς, είναι πολύ καλό το τι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε από όλους αυτούς τους ανθρώπους και να αφήσουμε την τεχνολογία να κάνει τη δουλειά της, όπως συμβαίνει και αλλού».

Σχετικά Άρθρα