Τα funds ανέστειλαν πλειστηριασμούς για… δύο μήνες στους πλημμυροπαθείς – Καταγγελίες ότι οι εισπρακτικές εξακολουθούν να τηλεφωνούν
Οι εταιρείες μέλη της Ένωσης Διαχείρισης Απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις, με βάση ανακοίνωση, “λαμβάνοντας υπόψη τις εξαιρετικές περιστάσεις που αντιμετωπίζουν τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις σε συγκεκριμένες περιοχές της χώρας που έχουν πληγεί από τα πρόσφατα καταστροφικά φαινόμενα (ενδεικτικά, δασική πυρκαγιά του Έβρου, πλημμυρικά φαινόμενα στην Περιφέρεια Θεσσαλίας λόγω της κακοκαιρίας «Daniel»), καθώς και την ακόλουθη κήρυξη των περιοχών αυτών σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, γνωστοποιούν ότι πέραν των μέτρων που έχουν ληφθεί με τις νομοθετικές πρωτοβουλίες της Πολιτείας για τις εν λόγω περιοχές, έχουν ήδη προχωρήσει στις ακόλουθες ενέργειες:
- Σε αναστολή των τηλεφωνικών επικοινωνιών με τους δανειολήπτες στις περιοχές που έχουν πληγεί, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον ενός μήνα από την ημερομηνία εκδήλωσης του αντίστοιχου φαινομένου. Το παραπάνω χρονικό διάστημα θα επανεξεταστεί, μετά από την αξιολόγηση των συνθηκών που επικρατούν σε κάθε πληττόμενη περιοχή.
- Σε αναστολή κάθε ενέργειας αναγκαστικής εκτέλεσης στις πληττόμενες περιοχές, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) μηνών από την ημερομηνία εκδήλωσης του αντίστοιχου φαινομένου. Σκοπός της αναστολής είναι να δοθεί επαρκής χρόνος στους πληττόμενους οφειλέτες να εκδώσουν τα προβλεπόμενα πιστοποιητικά για την ένταξη στο αντίστοιχο πλαίσιο της κρατικής αρωγής στο πλαίσιο των σχετικών πρωτοβουλιών της Πολιτείας.
Οι ενέργειες μεσοπρόθεσμου χαρακτήρα των εταιρειών θα αξιολογηθούν εκ νέου, μετά την οριστικοποίηση των κρατικών μέτρων στήριξης προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις που βρίσκονται στις πληττόμενες περιοχές.
Παράλληλα, σημειώνεται ότι πέραν των παραπάνω, οι εταιρείες μέλη της Ένωσης ήδη προτείνουν εξατομικευμένες λύσεις διευκόλυνσης και ρύθμισης οφειλών προς τους δανειολήπτες, είτε πρόκειται για ιδιώτες είτε για επιχειρήσεις, στο πλαίσιο της πολιτικής που εφαρμόζει κάθε Εταιρεία Διαχείρισης.
Η ΕΕΔΑΔΠ προτρέπει τους δανειολήπτες να αξιοποιήσουν τα μέτρα προστασίας και στήριξης των πληγέντων τα οποία ανακοινώνει η ελληνική Κυβέρνηση καθώς και να επικοινωνήσουν απευθείας με την εκάστοτε Εταιρεία Διαχείρισης που διαχειρίζεται την οφειλή τους. Οι εταιρείες μέλη της Ένωσης είναι έτοιμες να παράσχουν κάθε δυνατή στήριξη στους πληττόμενους δανειολήπτες και να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των ιδιαίτερων συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί” αναφέρεται σχετικά.
- Την ίδια ώρα υπάρχει καταγγελία πως εισπρακτικές παίρνουν τηλέφωνο στους πλημμυροπαθείς.
«Υπάρχουν οχλήσεις με τηλέφωνα», είπε χαρακτηριστικά ο δικηγόρος Γιώργος Νικολακόπουλος. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής «Ώρα Ελλάδος».