Παππάς σε Σταϊκούρα: “Ούτε μισή κουβέντα για σιδηρόδρομο. Ούτε μια συγγνώμη”

 Παππάς σε Σταϊκούρα: “Ούτε μισή κουβέντα για σιδηρόδρομο. Ούτε μια συγγνώμη”

Την «εκκωφαντική σιωπή» του νέου υπουργού Μεταφορών, Χρ. Σταϊκούρα, αλλά και του πρωθυπουργού σε σχέση με την τραγωδία των Τεμπών έθιξε στην Ολομέλεια ο Νίκος Παππάς.Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ πήρε τον λόγο μετά την τοποθέτηση του υπουργού, λέγοντας: «Δεν ακούσαμε ούτε μισή κουβέντα για σιδηρόδρομο. Ούτε μια συγγνώμη, μια κουβέντα απολογισμού ή σχεδιασμού».

Από την πλευρά του, ο κ. Σταϊκούρας πέταξε την μπάλα στην κερκίδα, αντιτείνοντας πως «εσείς μιλάτε με αυταπάτες, ψευδαισθήσεις και μουσαμάδες. Εμείς μιλάμε με σοβαρότητα και ρεαλιστικά χρονοδιαγράμματα. Μίλησα για την αναβάθμιση και αναδιάταξη του συστήματος των υποδομών και της οργάνωσης του σιδηροδρομικού δικτύου».

Πρόσθεσε δε ότι «τις επόμενες ημέρες θα γίνει η υπογραφή της σύμβασης του δημοσίου με τον ΟΣΕ ώστε να ενισχυθεί η ασφάλεια και η συντήρηση των σιδηροδρομικών δικτύων», ενώ κατέληξε λέγοντας: «Θα απαιτηθεί η αντίστοιχη λογοδοσία από διοίκηση ΟΣΕ».

Σχολιάζοντας την αναφορά Μητσοτάκη στην επαναφορά της ΕΥΔΑΠ υπό δημόσιο έλεγχο, ο Ν. Παππάς επεσήμανε ότι «επαίρεται ενώ έρχεται να εφαρμόσει την απόφαση του ΣτΕ μετά από 1,5 χρόνο. Λέτε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ενέταξε την ΕΥΔΑΠ στο Υπερταμείο, αλλά εμείς δεν πουλήσαμε ούτε μία μετοχή της. Η κυβέρνηση Σαμαρά ήταν αυτή που είχε δεσμευτεί να πουλήσει το 61% της ΕΥΔΑΠ και πάνω από το 50% της ΕΥΑΘ».

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία υπενθύμισε ότι, λίγους μήνες πριν, η κυβέρνηση Μητσοτάκη έφερε ρύθμιση όχι για την εφαρμογή της απόφασης του ΣτΕ αλλά για την παράκαμψή της.

Στο τέλος της παρέμβασής του τόνισε: «Υπάρχει μια λεπτή κόκκινη γραμμή που ενώνει αυτά τα δύο ζητήματα. Είναι η ιδέα ότι μπορεί να ιδιωτικοποιηθεί η συντήρηση στις μεγάλες υποδομές. Μια ιδέα καταστροφική. Η πρακτική σας έχει οδηγήσει σε μεγάλο κίνδυνο και την ύδρευση της πρωτεύουσας, καθώς όπως έχει αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ, αν η συντήρηση δεν προχωρήσει από την ίδια την Εταιρεία, κινδυνεύει να μείνει χωρίς νερό το 40% του λεκανοπεδίου μετά από ενδεχόμενη βλάβη».
 

Σχετικά Άρθρα