Τέμπη- Μπουένος Άϋρες: Η τραγική ομοιότητα με το δυστύχημα του Όνσε- Ξεσπά ο αδερφός του αδικοχαμένου Βάϊου Βλάχου– Έρχεται από την Αργεντινή και ξεκινάει αγώνα για δικαιοσύνη
Ο Βάιος Βλάχος είναι ένας από τους 57 νεκρούς της τραγωδίας των Τεμπών. Ταξίδευε με την κοπέλα του, Δάφνη, και το σκυλάκι τους. Ο Βάιος βρήκε τραγικό θάνατο, ενώ η σύντροφος του νοσηλεύεται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας. Ο αδερφός του αδικοχαμένου νέου ζει και εργάζεται στην Αργεντινή.
Όλες αυτές τις ημέρες ο Βαγγέλης Βλάχος παρακολουθούσε με αγωνία τις προσπάθειες εντοπισμού και διάσωσης των επιβατών της μοιραίας αμαξοστοιχίας.
Τις πρώτες ώρες, είχε κάποιες ελπίδες. Αν και ο αδερφός του ήταν ανάμεσα στους αγνοούμενους, ο Βαγγέλης Βλάχος ήλπιζε πως οι διασώστες θα τον εντόπιζαν ζωντανό. Δυστυχώς, η σορός του Βάιου ταυτοποιήθηκε βυθίζοντας στο πένθος την οικογένεια του και όσους τον αγαπούσαν.
Μέσω twitter, ο αδελφός του εκφράζει την οργή του και τον θυμό του, ενώ ευχαριστεί τους δεκάδες χρήστες που έσπευσαν να του εκφράσουν τα συλλυπητήρια τους. Ακόμη, αναφέρει πως σύντομα θα έρθει στην Ελλάδα για να θρηνήσει τον αδερφό του, αλλά και όλα τα θύματα της τραγωδίας. Ο Βαγγέλης Βλάχος σημειώνει πως θα κάνει τα πάντα για να αποδοθεί δικαιοσύνη, ενώ συγκρίνει το δυστύχημα στα Τέμπη με την σιδηροδρομική καταστροφή που το 2012 συγκλόνισε το Μπουένος Άιρες. Στη γνωστή και ως «Τραγωδία του Όνσε», πενήντα ένα άτομα σκοτώθηκαν και περισσότερα από 700 τραυματίστηκαν. Όπως στα Τέμπη, έτσι και στο Μπουένος Άιρες, το δυστύχημα συνέβη μετά από τριήμερο. Στο μοιραίο τρένο με τα οκτώ βαγόνια επέβαιναν περίπου 1.000 επιβάτες
Η τραγωδία του Όνσε
Η σιδηροδρομική καταστροφή του Μπουένος Άιρες του 2012, επίσης γνωστή ως Τραγωδία του Όνσε, συνέβη στις 22 Φεβρουαρίου 2012, όταν ένα τρένο συνετρίβη στο σταθμό Όνσε (Once, ισπανικά: Estación Once de Septiembre ; IPA: ˈonse ) στη γειτονιά Balvanera του Μπουένος Άιρες, Αργεντινή.
Στο τρένο με οκτώ βαγόνια επέβαιναν περίπου 1.000 επιβάτες, του οποίου τα φρένα δεν ήταν ενεργοποιημένα, όταν χτύπησε τους προσκρουστήρες στο τέλος της γραμμής, συνθλίβοντας τη μηχανή έλξης και τα επόμενα δύο βαγόνια, αφού προσέγγισε στον σταθμό με ταχύτητα 26 χ.α.ώ . Πενήντα ένα άτομα σκοτώθηκαν και περισσότερα από 700 τραυματίστηκαν. Οι νεκροί και οι σοβαρά τραυματίες βρίσκονταν στα δύο πρώτα βαγόνια, που ήταν γεμάτα με επιβάτες που είχαν μετακινηθεί στο πρόσθιο τμήμα του τρένου για να βρίσκονται κοντά στην έξοδο του σταθμού κατά την άφιξη.
Η γραμμή “Sarmiento”, στην οποία συνέβη το περιστατικό, διαχειριζόταν η εταιρεία “Trenes de Buenos Aires” (TBA), που ανήκει στους αδελφούς Τσιριλιάνο. Ήταν το δεύτερο θανατηφόρο ατύχημα στη γραμμή μέσα σε έξι μήνες, μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα του Φλόρες το 2011 και το τρίτο πιο θανατηφόρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στην ιστορία της Αργεντινής, μετά τη σιδηροδρομική καταστροφή του Μπεναβίδεθ το 1970 (που άφησε πίσω της 142 νεκρούς και 368 τραυματίες) και τη σιδηροδρομική καταστροφή στο Σα Περέιρα το 1978 (που άφησε πίσω της 55 νεκρούς).