Το deal των καναλιών για τη νέα σεζόν
Σε εξέλιξη συζητήσεις ανάμεσα στις διοικήσεις των τηλεοπτικών σταθμών για κοινή δράση. Κοντά σε συμφωνία για έναρξη της σεζόν στα τέλη Σεπτεμβρίου. Θα ακολουθήσουν ο ΣΚΑΪ και το Mega;
Προς την κατεύθυνση ενός κοινού σχεδίου δράσης για τη νέα σεζόν κινούνται τα ιδιωτικά κανάλια, με στόχο να μειώσουν τα υψηλά κόστη επένδυσης προς όφελος όλων. Ο δίαυλος των συζητήσεων ανάμεσα στα υψηλά κλιμάκια των καναλιών άνοιξε και όλα δείχνουν ότι θα οδηγήσει, για πρώτη φορά μετά από τουλάχιστον δέκα χρόνια, σε μια άτυπη συμφωνία κυρίων για τη χρονική οριοθέτηση της σεζόν.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Reallife, οι επαφές που διεξάγονται ανάμεσα σε προέδρους και γενικούς διευθυντές καναλιών βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, ενώ φέρονται να καταλήγουν σε deal για τη μετακύλιση της έναρξης της σεζόν στα τέλη Σεπτεμβρίου, ώστε να μειωθεί το συνολικό κόστος του προγράμματος για την προσεχή σεζόν.
Παρά τις συνθήκες ακραίου ανταγωνισμού που φέρνουν τα κανάλια σε μια ισοπαλία τρόμου με ελάχιστες αποκλίσεις μεταξύ τους στην κατάταξη τηλεθέασης, υπάρχει διάθεση συνεννόησης, αν αυτό αποβεί θετικό για όλους. Θετική διάθεση προς την κατεύθυνση αυτή υπάρχει από το Star και τον Alpha, ενώ μεγαλύτερο «αγκάθι» για την επίτευξη συνολικού deal αποτελεί ο ΣΚΑΪ, που τα τελευταία χρόνια ευθύνεται για την πολύ πρόωρη έναρξη της σεζόν στα τέλη Αυγούστου με το «Big Brother». Θα κάνει και φέτος το ίδιο με το «Love island»;
Πληροφορίες αναφέρουν ότι, σε αντίθεση με άλλες χρονιές, φέτος και ο ΣΚΑΪ προσανατολίζεται να μεταθέσει αργότερα την πρεμιέρα του νέου ριάλιτι, που θα γυρίζεται στα Κανάρια Νησιά ταυτόχρονα με την προβολή του. Ερώτημα για το αν θα «σπάσει» το κοινό μέτωπο υπάρχει ακόμα για το Mega, που επέλεξε και πέρυσι πρόωρη πρεμιέρα για τη «Γη της ελιάς». Το άτυπο deal ανάμεσα στα κανάλια φέρεται, πάντως, να προχωρά, παρότι όλοι οι εμπλεκόμενοι κρατούν μικρό καλάθι σχετικά με το αν θα τηρηθεί στο τέλος.
Αιτία για την κινητοποίηση αυτή αποτελούν τα τελευταία οικονομικά δεδομένα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, ο Μάιος κλείνει με ξεκάθαρα αρνητικό πρόσημο στη διαφημιστική δαπάνη, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι, γεγονός που έχει θορυβήσει τα στελέχη των καναλιών για το τι μέλλει γενέσθαι. Η μετακύλιση της σεζόν στα τέλη Σεπτεμβρίου και η μείωση των επεισοδίων σε μεγάλα projects της prime time είναι ένα πρώτο μέτρο για να επιτευχθεί οικονομία πόρων, ενώ δεν αποκλείεται να πέσουν στο τραπέζι και άλλες λύσεις κοινής εφαρμογής.