Οι πολίτες λένε ‘’ναι’’ στα ψηφιακά πιστοποιητικά – Μεγάλη επισκεψιμότητα στο gov.gr και 35 νέες υπηρεσίες
Μέσα σε ένα μήνα 35 υπηρεσίες προστέθηκαν στο gov.gr και δόθηκαν στους πολίτες για την εξυπηρέτησή τους. Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης τον Μάρτιο 2022 οι ψηφιακές υπηρεσίες έφτασαν τις 1.375 (35 επιπλέον) σε σχέση με τα συνολικά αποτελέσματα του Φεβρουάριου, ενώ οι συνολικές επισκέψεις στο gov.gr αυξήθηκαν κατά 20.461.339 και άγγιξαν τις 273.148.701. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα έγγραφα ή οι δηλώσεις που έχουν εκδοθεί/υποβληθεί ηλεκτρονικά έφτασαν τον προηγούμενο μήνα τα 7.955.123.
Για αυτό και ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης έχει χαρακτηρίσει το gov.gr ως την μεγαλύτερη μεταρρύθμιση του κράτους και έχει επισημάνει ότι «ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι κοινωνική πολιτική», ενώ έσπευσε να ευχαριστήσει για την προσφορά της, την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, η οποία έκλεισε 25 χρόνια από την ίδρυσή της, για την προσφορά της, «την αφοσίωση, τον επαγγελματισμό και την αποτελεσματικότητά της».
Πάντως, η μεγάλη ανταπόκριση του κόσμου και το ενδιαφέρον των πολιτών «κλέβουν» τα αύλα παραπεμπτικά τα οποία τον Μάρτιο έφτασαν τα 177.679.957 σημειώνοντας ραγδαία αύξηση με επιπλέον 8.127.353 παραπεμπτικά σε σχέση με τον Φεβρουάριο. Επίσης, μεγάλα νούμερα σημειώνουν και οι δηλώσεις Edupass & Self-Tests 93.076.202 (14.621.563 περισσότερες από τον Φεβρουάριο). Ακολουθούν οι άυλες συνταγές με 41.924.616 τον Μάρτιο, περισσότερες κατά 2.867.199 από τον Φεβρουάριο.
Σημαντική αύξηση σημειώνουν και οι βεβαιώσεις αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου που έφτασαν τις 37.785.833 και αυξήθηκαν κατά 4.612.879 από τον Φεβρουάριο.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον δείχνουν και τα νούμερα της υπηρεσίας Know your customer, η οποία προσφέρει μια ψηφιακή εναλλακτική στην προσκόμιση εγγράφων στην τράπεζα, για τη βεβαίωση των στοιχείων στο πλαίσιο του κανονισμού για την πρόληψη της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες (Anti Money Laundering – AML.