Σάλος με την γιαγιά – Τι απαντούν τα Lidl
Διαστάσεις παίρνει το θέμα με τη γιαγιά που αναγκάστηκε να κλέψει τρόφιμα 30-40 ευρώ από σούπερ μάρκετ Lidl, επειδή δεν είχε χρήματα.
Την είδηση έκανε γνωστή το OPEN, αποκαλύπτοντας σε ρεπορτάζ, ότι η 70χρονη έβαλε στην τσάντα της κρέας και τυρί, όμως ο υπεύθυνος του καταστήματος ήταν ανένδοτος και τελικά έγινε μήνυση στην ηλικιωμένη.
Η Lidl, έκανε τις πρώτες δηλώσεις για το θέμα που κυκλοφορεί από το πρωί στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με το euro2day, πηγές της εταιρίας αναφέρουν ότι σε ό,τι αφορά το συμβάν, ακολούθησαν αυτό που προβλέπει η νομοθεσία, ενώ τα γεγονότα δεν είναι έτσι όπως παρουσιάζονται.
Σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr η μήνυση σε βάρος της ηλικιωμένης αποσύρθηκε, μόνο μετά από παρέμβαση του υπουργείου ανάπτυξης…
Η ανακοίνωση της εταιρείας
«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.
Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοτική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.
Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.
Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.
Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».