Καταγγελία για την Efood: Αξιολόγηση από την… πίσω πόρτα και στο βάθος απολύσεις
Xωρίς να πάρει τη γνώμη των διανομέων, όπως είχε δεσμευτεί και χωρίς καν να τους ενημερώσει, η Efood ξεκίνησε εφαρμογή, στην οποία τα συνεργαζόμενα καταστήματα αξιολογούν την «επίδοση» των εργαζομένων, σύμφωνα με καταγγελία του Σωματείου Εργαζομένων Efood Θεσσαλονίκης.
«Μήπως να περιμένουμε και απολύσεις ή λήξεις συνεργασίας ή όπως αλλιώς θα τις ονοματίσει;» διερωτάται με νόημα.
Παγώνη: Η γνωριμία με τον Ανδρέα Παπανδρέου στο νοσοκομείο – “Του είπα ότι είμαι ΝΔ”
«Μέσω μιας υποκειμενικής αξιολόγησης, της οποίας οι διαθέσιμες επιλογές στοχεύουν να χαρακτηρίσουν τον διανομέα “μειωμένης απόδοσης” χρησιμοποιώντας τα λάθη της εταιρείας μετακυλύει σε εμάς, τους διανομείς, όλη την ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις, για τυχόν λάθη στις παραγγελίες και για τα διαρκή προβλήματα της εφαρμογής, που επανειλημμένα έχουμε επισημάνει σαν σωματείο αλλά καμία απάντηση, ούτε βελτίωση είδαμε» σημειώνει το Σωματείο Εργαζομένων Efood Θεσσαλονίκης.
Οι εργαζόμενοι της Efood στη Θεσσαλονίκη ζητούν:
Άμεση κατάργηση της αξιολόγησης των διανομέων.
Εκκαθάριση των ταμείων και καθιέρωση online συστήματος ελέγχου των ταμείων τους.
Μείωση των τεράστιων αποστάσεων και καθιέρωση μέγιστης ακτίνας παραλαβής και παράδοσης των παραγγελιών
Παροχή από την εταιρεία επιπλέον εξοπλισμού ατομικής προστασίας.
Τέλος, ζητούν να ανοίξει δίαυλος επικοινωνίας της εταιρείας με το σωματείο τους.
Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Σεπτέμβριο οι διανομείς της Efood με τις αγωνιστικές κινητοποιήσεις τους κατάφεραν να αποσύρει η εταιρεία το εκβιαστικό δίλημμα της αλλαγής της σύμβασης – και το τελεσίγραφο μετατροπής των εργαζομένων σε freelancers – προς τους 115 εργαζόμενους, των οποίων οι τρίμηνες συμβάσεις είχαν λήξει. Πέτυχαν δε την αλλαγή των συμβάσεων 2.016 εργαζομένων σε αορίστου χρόνου και την κατάργηση των αυθαίρετων αξιολογήσεων.