Χάος στην Αττική με μια μέρα χιόνι: Blame game για την ανυπαρξία της κρατικής μηχανής και στο βάθος… ανασχηματισμός – Σενάρια για Στυλιανίδη
Στον προσεχή ανασχηματισμό, που ως φαίνεται επανέρχεται στο προσκήνιο στα δημοσιογραφικά γραφεία ως πολιτική επιλογή για τον Κυριάκο Μητσοτάκη την Άνοιξη, αναμένεται να «εξαργυρωθεί» η κίτρινη κάρτα του Πρωθυπουργού.
Της Στεφανίας Μουρελάτου
Σήμερα επανέλαβε ότι θα στηρίξει την προσωπική του επιλογή να συγκροτηθεί ένα αυτόνομο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας. Και πως αλλιώς καθώς θα ήταν ομολογία αποτυχίας αν μετά από τέσσερις μόλις μήνες το καταργούσε εν μέσω χειμώνα δηλαδή μιας εποχής έντονων καιρικών φαινομένων και ενόψει της προετοιμασίας της αντιπυρικής περιόδου.
Ονομαστική αναφορά στον Χρήστο Στυλιανίδη δεν έκανε κατά την ομιλία του στο Υπουργικό Συμβούλιο αλλά δεν τον απέπεμψε κιόλας ούτε τον ψαλίδισε ηχηρά καθώς θα ήταν και πολιτικά unfair να απομειώσει το προσωπικό κεφάλαιο ενός ανθρώπου που διαφημίστηκε ως «ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση».
- Κάποιοι στο κυβερνητικό στρατόπεδο πάντως θεωρούν ότι στην προοπτική ενός ανασχηματισμού δεν αποκλείεται να συμπεριληφθεί ο κύριος Στυλιανίδης στο καρνέ του Πρωθυπουργού όπως είχε γίνει και με τους κκ Χρυσοχοΐδη και Χαρδαλιά σε ψυχρό χρόνο, κοντά ένα μήνα μετά τις πυρκαγιές του Αυγούστου.
Το κεφάλαιο ευθυνών του Γιώργου Πατούλη αναδείχθηκε πιο έντονα από τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Ακόμη και το ύφος του όταν ανέφερε πως «προβλήματα ας είμαστε ειλικρινείς, δεν υπήρξαν μόνο στην Αττική Οδό, αλλά και σε κεντρικούς δρόμους του λεκανοπεδίου», μαρτυρούσε το ψυχρό βαρομετρικό στις σχέσεις Μαξίμου-Περιφερειάρχη.
Εξάλλου και στην πρόσφατη κακοκαιρία, τον Μπάλο, υπήρξαν στοχευμένες διαρροές απευθείας από το Μαξίμου ότι ο Περιφερειάρχης δεν είχε εξασφαλίσει μηχανήματα στις εκβολές του Κηφισού στο Φάληρο εξού και η πλημμυρισμένη παραλιακή λεωφόρος και πως -όπως τον επέκριναν τότε- είχε εμφανιστεί στο τέλος μιας κρίσιμης σύσκεψης συντονισμού.
- Ο κ. Πατούλης πάντως επέστρεψε τα πυρά λέγοντας σε μπαράζ συνεντεύξεων ότι πράγματι ήταν κλειστοί δρόμοι διότι χιλιάδες αυτοκίνητα εγκλωβίστηκαν όταν έκλεισε ο δημόσιος και ιδιωτικός τομέας στις 12 το μεσημέρι της Δευτέρας, αφήνοντας σαφείς αιχμές.