Αντιδράσεις για τον Σερβετάλη- Αυλαία για τον “Ρινόκερο”- Κοκκινοπούλου: Άφησε άνεργους πολλούς- Ο ηθοποιός δεν ήθελε να αποκλείονται οι ανεμβολίαστοι
Κατεβαίνει σήμερα η παράσταση Ρινόκερος στο θέατρο Κιβωτός, καθώς ο Άρης Σερβετάλης αποχωρεί από αυτήν. Η απόφαση του γνωστού πρωταγωνιστή που δεν έχει εμβολιαστεί, όπως λένε συνάδελφοί του, και διατηρεί αρνητικές απόψεις σχετικά με το θέμα, προκάλεσε αντιδράσεις μεταξύ των συναδέλφων του.
Σύμφωνα με όσα μετέδωσε το Mega και η εκπομπή “Live News” ο γνωστός ηθοποιός, που είχε και τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην παράσταση του Γιάννη Κακλέα, δήλωσε στον τηλεοπτικό σταθμό πως δεν δέχεται τον διαχωρισμό μεταξύ των ανθρώπων σε εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους, αναφερόμενος προφανώς στα νέα μέτρα που τέθηκαν σήμερα σε ισχύ.
Υπενθυμίζεται ότι πλέον στα θέατρα μπορούν να εισέρχονται μόνο εμβολιασμένοι, ενώ μέχρι και χθες μπορούσαν να μπουν και ανεμβολίαστοι με την επίδειξη αρνητικού rapid test.
Μέχρι στιγμής, δεν έχει γίνει γνωστό, εάν ο Άρης Σερβετάλης, θα αντικατασταθεί από άλλον συνάδελφό του, ούτως ώστε η παράσταση να ξανανέβει το συντομότερο δυνατόν με άλλο πρωταγωνιστή.
Σύμφωνα με τα νέα μέτρα, από σήμερα Δευτέρα 22 Νοεμβρίου, κλείνουν οι πόρτες των θεάτρων σε ανεμβολίαστους. Μέχρι χθες, η είσοδος σε ανεμβολίαστους επιτρεπόταν με την επίδειξη αρνητικού rapid test.
Η παράσταση και οι ηθοποιοί
Το αριστουργηματικό έργο του Ευγένιου Ιονέσκο «Ο Ρινόκερος» που σκηνοθετεί ο Γιάννης Κακλέας, με πρωταγωνιστή τον Αρη Σερβετάλη, επιστρέφει στο θέατρο Κιβωτός από 16 Οκτωβρίου σ’ έναν νέο κύκλο παραστάσεων.
Τη διανομή συμπληρώνει ένας ξεχωριστός θίασος ηθοποιών: Στέλιος Ιακωβίδης, Αναστασία Στυλιανίδη, Ροζαλία Κυρίου, Θάνος Μπίρκος, Πάνος Παπαδόπουλος, Αγγελική Τρομπούκη, Κωστής Μπούντας, Αναστασία Κελέση.
Στον «Ρινόκερο» ο Ιονέσκο εκφράζει όλη την αγωνία του για την πορεία και την μετάλλαξη του ανθρώπινου είδους σε φανατικά, επιθετικά όντα, σε βίαια όργανα μιας ολοκληρωτικής εξουσίας που έχοντας αναπτύξει ως υπέρτατη κοινωνική συμπεριφορά το «ένστικτο της αγέλης» μεταμορφώνει τους ανθρώπους σε άβουλα και καταστροφικά πλάσματα που εκμηδενίζουν και σκοτώνουν το όνειρο για μια κοινωνία ελεύθερη και δημιουργική.
Οι κάτοικοι μιας πόλης μεταμορφώνονται σε ρινόκερους. Τελικά ο μόνος που δεν υποκύπτει σε αυτή τη μαζική μεταμόρφωση είναι ο Μπερανζέ. Μια πανανθρώπινη μορφή που υπερασπίζεται με πάθος τον πολιτισμό, την επιθυμία για ελευθερία και το δικαίωμα του να είναι διαφορετικός.
Όπως σημειώνει ο ίδιος ο Ιονέσκο, o «Ρινόκερος» ένα έργο που αντιτίθεται σε κάθε μαζική υστερία, σε κάθε επιδημία που καλύπτεται κάτω από τον μανδύα της λογικής και των ιδεών. Είναι ένα έργο που αποκαλύπτει τις κοινωνικές αρρώστιες που με άλλοθι τις ιδεολογίες μεταμορφώνουν τον άνθρωπο σε επιθετικό ζώο.