Daily Telegraph: Οι δέκα προορισμοί που οι Έλληνες θέλουν να κρατήσουν μυστικούς
Η νέα λίστα της Daily Telegraph εστιάζει σε δέκα τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας που οι Έλληνες επιθυμούν να διατηρήσουν ως «επτασφράγιστο μυστικό» ώστε να τους απολαμβάνουν μόνο οι ίδιοι, όσο το δυνατόν περισσότερο.
Η έμπειρη συγγραφέας επιχειρεί να αποκωδικοποιήσει το ταξιδιωτικό «DNA» των Ελλήνων που προτιμούν διακοπές «με την παρέα» και τον Αύγουστο να επιστρέφουν «στο χωριό»! Σύμφωνα με τη δημοσιογραφική έρευνα, η ευχάριστη συντροφιά και το καλό φαγητό είναι τα συστατικά των ιδανικών διακοπών για τους Έλληνες που είναι αποφασισμένοι να απαρνηθούν τις διακοπές στο εξωτερικό, καθώς η χώρα τους είναι μία από τις καλύτερες του κόσμου.
Τι συμβαίνει με το ρήγμα της Πάρνηθας – Η απάντηση του Γερ.Παπαδόπουλου
Στη συνέχεια το άρθρο καταλήγει στους δέκα αυθεντικούς παραδείσους που οι Έλληνες τουρίστες προτιμούν να μην μοιραστούν με τον υπόλοιπο κόσμο και χωρίς αμφιβολία αξίζουν την προσοχή των Βρετανών.
Στη λίστα των δέκα «μυστικών» περιοχών, ξεχωρίζουν στις πρώτες θέσεις η Κίμωλος που θεωρείται η «αντίθεση» της Μυκόνου και η Νάξος που εντυπωσιάζει με τις εμπειρίες που προσφέρει μακριά από την κοσμοσυρροή, την ατελείωτη ακτογραμμή και τους ορεινούς οικισμούς.
Η Πρέβεζα, το Ζαγόρι και το Μέτσοβο με τη γραφικότητα και την εντυπωσιακή φύση τους εκπροσωπούν επάξια την ηπειρωτική Ελλάδα.
Η Σύρος με τα αγνά τοπικά προϊόντα και η Ανατολική Κρήτη που σφύζει από ανέγγιχτες παραλίες και μικρά ταβερνάκια δεν θα μπορούσαν να λείπουν από την κατάταξη.
Η Αλόννησος κατέχει τη δική της ιδιαίτερη θέση στη λίστα, προσκαλώντας τους επισκέπτες σε ένα ταξίδι στο μυστηριώδη κόσμο του πρώτου υποβρύχιου μουσείου της Ελλάδας.
Τέλος, το άρθρο ολοκληρώνεται με την αναφορά στο φιλόξενο Καστελλόριζο και τη σαγηνευτική Σαντορίνη.
Μεταφέροντας το τουριστικό κλίμα και τις τάσεις που διαμορφώθηκαν φέτος το καλοκαίρι σε προορισμούς της προτεινόμενης λίστας, τοπικοί εκπρόσωποι δηλώνουν: «Η Αλόννησος διένυσε δύο παράλληλες πορείες το φετινό καλοκαίρι.
Οι Έλληνες και ιδίως οι ταξιδιώτες από Θεσσαλονίκη ανέτρεψαν τις αρχικές προβλέψεις και οδήγησαν σε πληρότητες των καταλυμάτων, κοντά στο 100%.
Παράλληλα χάρη στα νέα μας τουριστικά «προϊόντα» με «αιχμή του δόρατος» το πρώτο υποβρύχιο μουσείο της Ελλάδας, η Αλόννησος διεθνοποιείται με το ενδιαφέρον των επισκεπτών να προέρχεται όχι μόνο από Ευρώπη, αλλά και από πολύ πιο μακρινές αγορές», δήλωσε ο Δήμαρχος Αλοννήσου Πέτρος Βαφίνης.