Μπενίνι – Ο Χρυσός Λέων της Βενετίας και η ερωτική εξομολόγηση στην γυναίκα του
O Ιταλός ηθοποιός και σκηνοθέτης, Ρομπέρτο Μπενίνι που συγκίνησε τον πλανήτη με την εκπληκτική ταινία “η ζωή είναι ωραία”, και πρωταγωνίστρια τη μούσα του και σύντροφο της ζωής του Νικολέτα Μπράσι, έδωσε για μία ακόμη φορά ένα ρεσιτάλ αγάπης ευαισθησίας και αφοσίωσης κατά την παραλαβή του Χρυσού Λέοντα κατά την έναρξη του Φεστιβάλ της Βενετίας.
Ο ανεπανάληπτος, Ρομπέρτο Μπενίνι που, σε δύο χρόνια, κλείνει τα 70, στην πρεμιέρα του Φεστιβάλ της Βενετίας, το βράδυ της Τετάρτης 2/9, όταν και παρέλαβε το χρυσό αγαλματίδιο, έκανε μία άκρως χααμογελαστή, χιουμοριστική αλλά και ρομαντική εμφάνιση που κατέπληξε τους παρευρισκόμενους.
Το ζευγάρι συναντήθηκε για πρώτη φορά στις αρχές της δεκαετίας του 80 και παντρεύτηκε το 1991, ενώ το 1997 ο ταλαντούχος Ιταλός σκηνοθέτησε και συμπρωταγωνίστησε με την σύζυγό και μούσα του.
Ο καλλιτέχνης αφιέρωσε με τον πιο συγκινητικό τρόπο το κορυφαίο βραβείο στη σύζυγό του, ηθοποιό Νικολέτα Μπράσι.
Δεν δίστασε να της κάνει μια μεγαλοπρεπή, ερωτική εξομολόγηση κάνοντας πολλούς από το κοινό να δακρύσουν.
Tι είπε ο Ρομπέρτο Μπενίνι:
« Αυτή τη στιγμή θέλω να αφιερώσω μια σκέψη στη Νικολέτα Μπράσκι, εδώ στην αίθουσα. Τα κάναμε όλα μαζί για 40 χρόνια, ξέρω μόνο έναν τρόπο να μετράω τον χρόνο: με εσένα ή χωρίς εσένα.
Χωρίζουμε αυτό το λιοντάρι, παίρνω την ουρά, για να σου δείξω τη χαρά μου, τη χαρά μου που κουνιέται σαν ουρά.
Εσύ, παίρνεις τα υπόλοιπα, ειδικά τα φτερά είναι δικά σου, γιατί αν στη δουλειά έχω πετάξει μερικές φορές είναι χάρη σε σένα, χάρη στο ταλέντο, στο μυστήριο σου, στη γοητεία σου, στην ομορφιά σου, στη θηλυκότητα σου, στο να είσαι γυναίκα.
Το να είσαι γυναίκα είναι ένα μυστήριο που εμείς οι άντρες δεν καταλαβαίνουμε. Ο Groucho Marx είχε δίκιο όταν έλεγε ‘οι άντρες είναι γυναίκες που δεν τα κατάφεραν’. Και είναι η αλήθεια.
Δεν θα μπορούσα να είμαι σαν εσένα, Νικολέτα.
Αν κάτι καλό και καλό που έχω κάνει στη ζωή μου, πάντα πέρασε από το φως σου.
Ο δικός μας ήταν ένας έρωτας με την πρώτη ματιά, για την ακρίβεια, με την αιώνια ματιά».