Taste Halkidiki: Δράσεις για τον γαστρονομικό τουρισμό
Με “γεύση” από Χαλκιδική, κυριολεκτικά και μεταφορικά, πλαισιώνονται οι δράσεις για την ανάδειξη της περιοχής ως τουριστικού και γαστρονομικού προορισμού. Με “μπροστάρη” το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, το Taste Halkidiki γίνεται σύνθημα και ξεκινάει η υλοποίηση του Στρατηγικού Πλάνου με την υλοποίηση της πρώτης Δράσης του, που συγχρηματοδοτείται και από το Πρόγραμμα Leader+ της Χαλκιδικής. Σε αυτό το πλαίσιο, έχουν ήδη οργανώνονται δύο Γαστρονομικά Φεστιβάλ σε Κασσάνδρα και Σιθωνία.
Το όνομα της δράσης «Taste Halkidiki» και το Brand Identity επιμελήθηκε η ομάδα της Σύλβιας Κουμεντάκη. Ήδη το Επιμελητήριο έχει ξεκινήσει να καταγράφει όλα τα παραδοσιακά προϊόντα της περιοχής αλλά και τους παραγωγούς τους, με στόχο την προώθηση τους, σε ένα χρηστικό directory.
Όπως αναφέρει ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής πρόκειται για μια νέα σελίδα, μετά την ολοκλήρωση του Στρατηγικού Σχεδιασμού του που έγινε τον προηγούμενο Απρίλιο.
Στο πλαίσιο του Σχεδιασμού που πραγματοποίησε ο Τεχνικός Σύμβουλος του Επιμελητηρίου, OECON Group-Σύμβουλοι Επιχειρήσεων, περιλαμβάνεται μια ολιστική προσέγγιση ανάπτυξης της προώθησης του τουριστικού προϊόντος μέσα από το Θεματικό Τουρισμό. “Δεν είναι δυνατόν ένας τόπος με τόσους πόρους να μην συνδυάζει σε αρμονία όλα τα προϊόντα και όλη τη δυναμική του μέσα από μια κοινή στρατηγική προώθησης του τόπου”, δήλωσε η Λίνα Τσαλταμπάση, Τεχνική Σύμβουλος του Επιμελητηρίου.
«Κάναμε μια εκτενή μελέτη περιπτώσεων στα οφέλη που είχε ο θεματικός τουρισμός σε διάφορα μέρη της Ευρώπης. Σε ό,τι αφορά δε τη Χαλκιδική, ο γαστρονομικός τουρισμός θα είναι ο πρώτος στόχος μας. Όλα τα κομμάτια του παζλ σε ότι αφορά μια ολοκληρωμένη στρατηγική γαστρονομικού τουρισμού είναι εδώ, απλά πρέπει να βάλουμε όλα τα κομμάτια στη θέση τους», πρόσθεσε.