Κρατική διαφήμιση σε κρατικά ΜΜΕ!- Πως η ΕΡΤ πήρε 350.000 ευρώ για τις …ανάγκες της λίστας Πέτσα
Συγκεκριμένα, για τα 4 εθνικής εμβέλειας κανάλια της (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3, ΕΡΤ Sports) πήρε 270.000 ευρώ, δηλαδή 67.500 ευρώ ανά κανάλι. Για 4 ραδιόφωνα πήρε 40.000 ευρώ, δηλαδή 10.000 ευρώ ανά ραδιόφωνα, ενώ το ert.gr πήρε από μόνο του άλλα 40.000 ευρώ. Σύνολο 350.000 ευρώ.
Η δημόσια ραδιοτηλεόραση έχει ούτως ή άλλως την υποχρέωση να προβάλλει όλα τα κοινωνικά μηνύματα, πόσω μάλλον μια τεραστίων διαστάσεων κρατική καμπάνια για μια πανδημία. Παρόλα αυτά βρίσκεται να εισπράττει 350.000 ευρώ σαν μια έκτακτη κρατική επιδότηση, ή σαν ένα πρόσθετο ανταποδοτικό τέλος. Η ανταπόδοση αφορά την “δημιουργική λογιστική” της λίστας των ΜΜΕ που έδωσε ο κ. Πέτσας.
Αξίζει, δε, να θυμηθεί κανείς πως υπήρξαν παλαιότερα βουλευτές της Ν.Δ που εισηγούνταν να μην προβάλλει διαφημίσεις η ΕΡΤ για να μην ανταγωνίζεται τα ιδιωτικά κανάλια…