Κερδίζει τις εντυπώσεις το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ παρά τις σφοδρές αντιδράσεις: 80% συμφωνούν σε διαδικτυακή μέτρηση της AV!
Παρά την ολομέτωπη επίθεση από την κυβέρνηση, τις δημοσιογραφικές ενώσεις αλλά και προβεβλημένους δημοσιογράφους (κάποιοι εκ των οποίων θεωρούνται φίλα προσκείμενοι σε αυτόν), ο ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται πως κερδίζει τις εντυπώσεις σχετικά με το αιχμηρό σποτ του για την διαβόητη καμπάνια του κυβερνητικού εκπροσώπου και την σκανδαλώδη διαχείριση των 20 εκατ. ευρώ που μοιράστηκαν αδιαφανώς στα ΜΜΕ.
Η κυβέρνηση προσπάθησε να εκμεταλευτεί το σποτ με την ηθοποιό Άννα Ελεφάντη και να παρουσιάσει την εικόνα πως η αξιωματική αντιπολίτευση κατηγορεί συλλόβδην τον δημοσιογραφικό κόσμο ότι “τα παίρνει” και πως “τσουβαλιάζει” τους δημοσιογράφους. Βεβαίως κάτι τέτοιο δεν προκύπτει σε έναν κοινό νου, ωστόσο κυβερνητικά και μιντιακά κέντρα (όχι, όμως, και οι μεγαλύτερες και σοβαρότερες μιντιακές εκφράσεις της κεντροδεξιάς, όπως η “Καθημερινή” και “Το Βήμα”) προσπάθησαν να καλλιεργήσουν αυτές τις εντυπώσεις, στο πλαίσιο του αντιπερισπασμού ώστε να μην δοθεί η λίστα με τα ποσά που μοιράστηκαν στα ΜΜΕ.
Είναι χαρακτηριστικό πως παρά τις επιθέσεις για το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ η “Καθημερινή” με σημερινό της -δεύτερο στη σειρά- editorial καλεί την κυβέρνηση να δώσει στη δημοσιότητα την λίστα με τα ποσά.
Ενδεικτικό του κλίματος για το σποτ της Κουμουνδούρου είναι το διαδικτυακό γκάλοπ που βρίσκεται σε εξέλιξη από την ιστοσελίδα της Athens Voice, ένα από τα πιο δημοφιλή σάϊτ της χώρας. Στην διαδικτυακή αυτή δημοσκόπηση (μέχρι τις 17.30) το 70% των χρηστών που ψήφισαν δηλώνουν πως συμφωνούν με το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ! Το ποσοστό είχε ξεπεράσει το 80% περίπου μια ώρα αργότερα.
Η δε προβολή του σχετικού βίντεο στο You Tube είχε ξεπεράσει την ίδια ώρα τις 100.000 προβολές!
Το γεγονός, μάλιστα, πως η Athens Voice έχει “πρωταγωνιστήσει” τα προηγούμενα χρόνια στο αντι-ΣΥΡΙΖΑ μιντιακό μέτωπο και διαθέτει κοινό που πρόσκειται στον φιλελεύθερο κέντρο (Ποτάμι- ΚΙΝΑΛ) και την κεντροδεξιά (ΝΔ) καθιστά ακόμα πιο ενδιαφέροντα τα στοιχεία αυτά.
Αξίζει δε να σημειώσει κανείς πως η διατύπωση της ερώτης (με στοιχεία τοποθέτησης) από την AV δίνει μεγάλα περιθώρια σε κάθε χρήστη-ψηφοφόρο να ψηφίσει αρνητικά για το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ:
“Το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για τα χρήματα που κατανεμήθηκαν στα ΜΜΕ εν μέσω πανδημίας προκάλεσε σωρεία αντιδράσεων στον πολιτικό, δημοσιογραφικό και πνευματικό κόσμο της χώρας για τη συλλήβδην στοχοποίηση και τον διασυρμό των εργαζομένων στον χώρο του Τύπου. Εσείς τι πιστεύετε; Απαντήστε παρακάτω και δείτε τι απαντούν οι υπόλοιποι αναγνώστες”…
Δείτε τα αποτελέσματα σε real time
Ενδεικτικό είναι το κλίμα και στα social media: