Τρολάρισμα στο Υπ. Τουρισμού – Πουλάμε σποτ μόλις ένα εκατ., δεν διαφέρει από το ακριβοπληρωμένο (vid)

 Τρολάρισμα στο Υπ. Τουρισμού – Πουλάμε σποτ μόλις ένα εκατ., δεν διαφέρει από το ακριβοπληρωμένο (vid)

Aπομίμηση του διαφημιστικού βίντεο μιας καμπάνιας για τον τουρισμό κόστους 32 εκατ. ευρώ έφτιαξε το tvxs με προφανή σκοπό να τρολάρει το Υπ. Τουρισμού.

Αναφέρει:

“Βρήκαμε στο ίντερνετ ένα βίντεο και δανειστήκαμε τη φωνή και τα γράμματα από το αυθεντικό της εταιρείας που δεν κοστίζουν ακριβά. Μας πήρε κανένα μισάωρο, το πολύ. Το δίνουμε στο υπουργείο Τουρισμού μόλις 1 εκατομμύριο! Αν συγκρίνετε με το ακριβοπληρωμένο δεν έχει και μεγάλη διαφορά.

Το σλόγκαν «Greek Summer is a state of mind […] enjoy your Greek Summer, wherever you are» εκτός από διφορούμενο καθώς δεν μοιάζει με προτροπή για επίσκεψη στην Ελλάδα, είναι και αντιγραφή. Συγκεκριμένα πρόκειται για σλόγκαν της γνωστής εταιρείας καλλυντικών Lancaster, που προωθεί τα προϊόντα της με το σλόγκαν «Summer is a state of mind».

Συγκρίνετε τα δύο βίντεο:

Σχετικά Άρθρα