Η “μάχη” του κομμωτηρίου: “Φωτιά” στα τηλέφωνα για μια θέση – Νέος κωδικός στο 13033
Και μόνο το άκουσμα ότι τα κομμωτήρια θα περιληφθούν στα πρώτα καταστήματα τα οποία θα σηκώσουν ρολά ήταν αρκετό για να αρχίσουν να κλείνονται ραντεβού! Τα τηλέφωνα έχουν πάρει φωτιά από γυναίκες αλλά και άντρες που έχουν μείνει χωρίς επαγγελματική περιποίηση από τις 14 Μαρτίου.
Παρ’ όλο που ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, τα περισσότερα κομμωτήρια προνοούν για σειρά προτεραιότητας για τους πελάτες τους, με τα ραντεβού να έχουν ήδη κλείσει για τις πρώτες 10 ημέρες και με πιθανότερη έναρξη τη Δευτέρα 4 Μαΐου.
Οπως λένε στον «Ε.Τ.» η Μάρα και η Αμαλία από το κομμωτήριο «Μαλλί με μαλλί» στη Νέα Ιωνία, τα περισσότερα αιτήματα αφορούν, όπως είναι φυσικό, βαφές μαλλιών και κυρίως δύσκολες «διπλές» εργασίες, όπως βαφή με ανταύγειες ή διαφάνειες, αλλά και αντρικά κουρέματα. Κυρίαρχο μέλημα, βέβαια, όπως μας λένε, παραμένουν τα μέτρα ασφαλείας τόσο για την προστασία των πελατών τους όσο και για τους ίδιους τους εργαζομένους. Εξ ου και περιμένουν τις κυβερνητικές αποφάσεις ώστε να λάβουν σαφείς οδηγίες.
Είναι δεδομένο πως θα είναι απαραίτητη η χρήση μάσκας τόσο από το προσωπικό όσο και από τους πελάτες, η ύπαρξη αντισηπτικών στο χώρο και κυρίως η συνύπαρξη συγκεκριμένου αριθμού πελατών εντός του καταστήματος που θα οριστεί από την επιστημονική ομάδα του ΕΟΔΥ. Θεωρείται βέβαιο, επίσης, ότι θα πρέπει να υπάρξει και η αντίστοιχη πρόβλεψη στο 13033 με τη δημιουργία νέου κωδικού μετάβασης με προορισμό… την ομορφιά.
Μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως σε πρόσφατη έρευνα της MRB η πρώτη από τις επιλογές για το τι θέλει να κάνει ο κόσμος μόλις αρθούν τα μέτρα ήταν η επίσκεψη στο κομμωτήριο (ποσοστό 35%) και ακολουθούσαν τα ταξίδια (28%) και οι αγορές ένδυσης και υπόδυσης (20%).
Με πληροφορίες από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου