Απώλεια 50 εκατ. από την απόσυρση τηλεοπτικής διαφήμισης
Σε πολύ χαμηλότερα έσοδα θα κινηθεί η αγορά της τηλεόρασης. Οι πρώτες εκτιμήσεις για την αποτίμηση της ζημίας εξαιτίας της απόσυρσης των διαφημίσεων στην τηλεόραση εκτιμάται στα 180 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τις typologies.gr, oι απώλειες θα κυμανθούν στα 50 εκατ. ευρώ, με δεδομένο πως τα έσοδα από τη διαφημιστική αγορά το προηγούμενο έτος (2019) είχαν κυμανθεί στα 230 εκατ. ευρώ.
Η πτώση αυτή εκτιμάται συμπεριλαμβάνοντας την «ένεση» των 11 εκατ. ευρώ της κυβέρνησης, το μεγαλύτερο μέρος της οποίας θα κατευθυνθεί προς τον κλάδο της τηλεόρασης, και των υπόλοιπων διαφημιστικών εκστρατειών που βρίσκονται στον αέρα. Υπάρχει η μετάδοση της διαφήμισης της ΔΕΗ στους τηλεοπτικούς δέκτες και εκείνη των ιδιωτικών ΙΕΚ, που «καίγονται» για να συγκεντρώσουν πελάτες και θα εισπράξουν τα περίφημα vouchers τηλεκατάρτισης. Οι επιστήμονες θα λάβουν 600 ευρώ και τα ΙΕΚ ένα ποσό που θα φτάνει τα 400 ευρώ ανά χρήστη.