Χρειάζονται όντως τόσα διαγγέλματα κ. Μητσοτάκη;
Είναι αναγκαίο να απευθύνεται ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάθε τόσο στους πολίτες; Στο ερώτημα αυτό απαντά με το δικό του τρόπο το κύριο άρθρο της «Εφημερίδας των Συντακτών»:
Με αφορμή το επίδομα στους εργαζόμενους στο ΕΣΥ, η εφημερίδα σημειώνει: «… Αν ο πρωθυπουργός και η κυβέρνησή του αγάπησαν ξαφνικά το ΕΣΥ, οφείλουν να κάνουν αυτό που πρέπει εμπράκτως, άμεσα και χωρίς διαφήμιση. Διότι έχει καταντήσει αυτοδιαφήμιση κάθε τρεις και λίγο ο Κυρ. Μητσοτάκης να βγάζει διαγγέλματα φιλοτεχνώντας την εικόνα του ‘πατέρα του έθνους’, όταν στην Ιταλία, με δεκάδες χιλιάδες κρούσματα και χιλιάδες νεκρούς, ο Τζουζέπε Κόντε έχει κάνει δύο διαγγέλματα».
Και το άρθρο καταλήγει: «Στην Ελλάδα των σχεδόν 500 κρουσμάτων και των έξι νεκρών ο Κυρ. Μητσοτάκης έχει βγει ήδη τρεις φορές στην τηλεόραση και έπεται συνέχεια. Ίσως τον συμβούλεψαν πως τώρα είναι η ευκαιρία του. Αν αυτό ισχύει, κακώς τον συμβούλεψαν και κακώς τους άκουσε. Σε τέτοιες καταστάσεις ο πραγματικός ηγέτης πρέπει να ακούει, να σωπαίνει και να πράττει αυτό που χρειάζεται. Τα έργα ηχούν περισσότερο από τα λόγια. Όφειλε να το ξέρει».
Παρεμπιπτόντως, η εφημερίδα διατυπώνει και την άποψή της για το επίδομα: «Καλοδεχούμενο, αλλά όχι αρκετό» για εκείνους που «αποτελούν την πρώτη γραμμή άμυνας απέναντι στην πανδημία. Οι ίδιοι δηλώνουν με κάθε ευκαιρία ότι δεν επιθυμούν ‘δώρα’. Διεκδικούν τα όπλα για να κάνουν τη δουλειά τους: μάσκες, στολές, αναπνευστήρες, γενικότερα νοσοκομειακό υλικό, ενίσχυση του προσωπικού με προσλήψεις γιατρών και νοσηλευτών».
Και επί τη ευκαιρία, προσθέτουμε εμείς, το κατά πόσο ήταν προετοιμασμένη η χώρα με την έγκαιρη προμήθεια όλων των παραπάνω από την ημέρα που ο κοροναϊός έδειξε τις διαθέσεις του στην Κίνα, είναι κάτι που δεν έχει ακόμη απαντηθεί…
Ν. Παπ.